درخواست نصاب دیوار؛ اجرا و بازسازی دیوار را به چه کسانی بسپاریم؟

زمانی که قصد اجرا یا بازسازی یک پروژه ساختمانی را دارید، استفاده از ساختارهای سقف کاذب و دیوارهای جداکننده یکی از بهترین و به صرفه ترین انتخاب ها برای بخش های داخلی ساختمان خواهد بود و شرکت کی پلاس پیشتاز ارائه ساختارها و محصولات ساخت و ساز خشک در ایران است.
کی پلاس برای اطمینان از نصب و اجرای صحیح ساختارهای خود اقدام به برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در زمینه اجرای این سیستم ها کرده است تا مصرف کننده نهایی بتوانند افراد ذیصلاح را در پروژه بکار گیرد.
اگر تصمیم به بازسازی منزل و یا ایجاد تغییرات در سقف و دیوار محل کار خود را دارید لازم است بدانید اجرای ساختارها می بایست مطابق دستورالعمل های تعیین شده شرکت کی پلاس باشد تا مزایا و ویژگی های مدنظرتان را به همراه داشته باشند. در اینجا قصد داریم با مطرح کردن پرسش های اصلی برای درخواست نصاب دیوار شما را نسبت به این مورد آگاه کنیم:

درخواست نصاب دیوار یا درخواست بازسازی دیوار را در کجا اعلام کنیم؟

سوال شما: ما قصد بازسازی منزل مان را داریم. ایده های مختلفی مطرح شده اند. اما نمی دانیم برای ساختمان و درخواست های ما کدام مناسب تر است؟ همچنین افراد زیادی هستند که ادعا می کنند در اجرا و بازسازی بهترین هستند. نمی دانیم به چه طریق درخواست نصاب دیوار یا درخواست بازسازی دیوار را انجام دهیم تا دغدغه ای بابت اجرای درست و هزینه مناسب نداشته باشیم.

پاسخ: اگر ساختار دیوار خشک را برای اجرا یا بازسازی ساختمان و جداسازی فضاهای داخلی انتخاب کرده اید، بپیشنهاد ما استفاده از ساختار دیوار جداکننده کی پلاس است. همچنین بهترین روش برای درخواست نصاب دیوار یا درخواست بازسازی دیوار نیز استفاده از سامانه خدمات کی پلاس است. کی پلاس تولیدکننده محصولات مورد نیاز این درخواست شماست، برای نصب دیوار نیز نصابین آموزش دیده را در اختیارتان می گذارد، همچنین از ابتدای درخواست تا پایان اجرا نظارت های لازم را بر روند کار دارد.

به این ترتیب اطمینان داشته باشید برای درخواست نصاب دیوار یا درخواست بازسازی دیوار در تهران ، البرز ، مشهد ، اصفهان ، تبریز ، شیراز ، رشت ، بندرانزلی ، آمل ، بابل ، ورامین و شهر های دیگر هم استانی این شهر ها انتخاب سامانه خدمات کی پلاس بهترین و مطمئن ترین پاسخ به درخواستتان خواهد بود. 

مهم‌ترین ویژگی های یک نصاب دیوار حرفه‌ای چیست؟

سوال شما: ما در حال بازسازی منزل مان هستیم. برای بازسازی دیوار منزل پس از  جستجوی درخواست نصاب دیوار افرادی را پیدا کردیم اما نمی دانیم که یک نصاب دیوار مطمئن و کاردرست چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

پاسخ:  کیفیت و مزایای دیواری که در نهایت در ساختمان اجرا خواهد شد، نتیجه “محصول” و “اجرای اصولی” خواهد بود.  بدون شک نصابان آموزش دیده تنها کسانی هستند که می توانند نصب دیوار و بازسازی دیوار را طبق اصول و به درستی انجام دهند. بنابراین در کنار استفاده از محصولات اصلی شرکت کی پلاس ، مهم‌ترین مسئله درباره نصاب دیوار این است که دوره های آموزشی شرکت کی پلاس را گذرانده و گواهینامه دوره آن ها دارای اعتبار باشد. این نصابین در سامانه خدمات کی پلاس در دسترس شما هستند.

هزینه نصاب دیوار / هزینه اجرای دیوار / هزینه بازسازی دیوار چقدر است و چگونه محاسبه می شود؟

سوال شما: در بازسازی منزل خود متوجه شدیم که نصابان، گاهی برای یک پروژه قیمت‌های متفاوتی مطرح می‌کنند. دلیل آن چیست؟ به صورت کلی هزینه نصب دیوار یا بازسازی دیوار چقدر است و چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ: برای پاسخ به این سوال که هزینه نصب دیوار جداکننده یا بازسازی دیوار در پروژه شما چقدر است، لازم است بدانید که این مورد در درجه اول بسیار به طرح مورد نظر شما بستگی دارد. بنابراین در ابتدا بایستی نصاب از محل بازدید کرده، از خواسته و ایده شما مطلع شود و با توجه به ساختارها و محصولات موجود، انتخاب های ممکن را به شما پیشنهاد کند و ویژگی های هر حالت را برای شما توضیح دهد.

مساحت پروژه، کاربری پروژه، ویژگی ها و عملکرد هایی که شما از دیوار انتظار دارید، نوع و پیچیدگی طراحی، اینکه اجرا نیاز به زیرسازی دارد یا خیر، نوع مصالح و محصولات مورد استفاده در پروژه، به همراه زمان مورد نیاز برای اجرا، مبنای محاسبه قیمت نصب دیوار یا بازسازی دیوار خواهد بود.

امکان درخواست نصاب دیوار یا درخواست بازسازی دیوار در تهران ، البرز ، مشهد ، اصفهان ، تبریز ، شیراز ، رشت، بندرانزلی، آمل، بابل و شهر های دیگر هم استانی این شهر ها با سامانه خدمات کی پلاس فراهم است. در این سامانه درخواست شما به نصابین مورد تایید کی پلاس ارائه شده و می توانید پس از بررسی سوابق نصاب، با تماس به نصاب، توضیحات لازم و درخواستتان را برای نصب دیوار یا بازسازی دیوار را شرح دهید و در صورت توافق بازدید رایگان از پروژه را درخواست نمایید.

 در ادامه اگر توافق بر اجرای پروژه بین شما و نصاب دیوار مورد تایید کی پلاس حاصل شد، می توانید با اعلام آن در سامانه و عقد قرارداد پروژه را آغاز نمایید. بدیهی است بستر رقابتی سامانه خدمات کی پلاس همراه با نظارت عمومی و تاییدیه های کی پلاس بر عملکرد نصابین دیوار ، این امکان را فراهم می آورد تا شما از ضمن استفاده از محصولات اصلی و اجرای اصولی ساختار ها ، دغدغه قیمت و هزینه های نابجا را نداشته باشید.

چگونه تشخیص دهیم که نصاب دیوار در حال اجرای صحیح و اصولی کار است؟

سوال شما: می خواهیم با یک نصاب دیوار قراردادی برای اجرای دیوار یا بازسازی دیوار منزل ببندیم. در حین کار چگونه مطمئن شویم که نصاب به درستی کارش را انجام می دهد؟ آیا راهی وجود دارد؟

پاسخ: یک نصاب آموزش دیده و حرفه‌ای روند اجرای اصولی ساختار های کی پلاس را به درستی می‌داند و متعهد است که مطابق آن عمل نماید. به همین دلیل است که داشتن گواهی اجرایی در سامانه خدمات کی پلاس اولین و مهم‌ترین ویژگی یک نصاب دیوار است.

همچنین اگر برای اجرای دیوار یا بازسازی دیوار  از سامانه خدمات کی پلاس استفاده می کنید، میتوانید از طریق ارسال تیکت در سامانه، درخواست بازدید توسط تیم بازرسی کی پلاس را ثبت نمایید تا از عملکرد صحیح نصاب اطمینان حاصل کنید.در ادامه به برخی ویژگی‌های اشاره می‌کنیم که به شما کمک می‌کند تفاوت اجرای دیوار توسط یک نصاب دیوار مورد تایید کی پلاس را با اجرای غیر اصولی یک نصاب عمومی تشخیص دهید:

  • طبق استانداردهای تعیین شده در جدول مرجع فنی کی پلاس برای هر ساختار نصب را انجام می دهد.
  • نکات اجرایی در فواصل، پیچ ها، و سازه ها را رعایت می‌کند.
  • با توجه به نوع کاربری پروژه از مصالح مناسب استفاده می‌کند.
  • با آموزش هایی که در این زمینه دیده است درزگیری و برش را اصولی انجام می دهد. این کار مانع از ترک خوردگی احتمالی می شود و هزینه مازاد بر کارفرما تحمیل نمی کند.

کی پلاس تاکید می کند که عدم رعایت اصول اجرا، منجر به ترک خوردگی، موج و ایجاد پستی بلندی در سطح سقف یا دیوار می شود. در همه موارد ممکن است نقص های ایجاد شده به وضوح دیده نشود، اما متاسفانه تبعات پیش بینی نشده و اثرات نامطلوبی در عملکرد و دوام محصولات و ساختار ها خواهد داشت. بنابراین بسیار مهم است که نسبت به اجرای درخواستتان توسط نصاب دیوار دغدغه ای نداشته باشید.

دیوار های کی پلاس در چه بخش هایی از ساختمان کاربرد دارند؟ و هر نصاب توانایی انجام چه مواردی را دارد؟

سوال شما: چه دیوار هایی را می توان با ساختار های کی پلاس اجرا کرد ؟

پاسخ: امروزه در دنیا ساخت و ساز خشک بهینه ترین و به صرفه ترین راهکار را برای اجرای بخش های داخلی و نمای ساختمان در اختیارمان قرار می دهد.همچنین بهترین و به صرفه ترین روش بازسازی منزل و بازسازی محیط کار استفاده از  محصولات ساخت و ساز خشک نظیر سقف های کاذب و دیوار های جداکننده است.
این ساختار ها برای بخش های مختلف ساختمان استفاده می شوند و می توانید نمونه هایی از آن ها را در بخش پروژه های وبسایت کی پلاس، خانه مجازی کی پلاس، و جستجوی بیشتر در اینترنت مشاهده کنید :

  • انواع دیوار های داخلی اتاق خواب
  • انواع دیوار های جانبی ساختمان
  • انواع دیوارهای آکوستیک و جاذب صدا
  • انواع دیوار های عایق رطوبت
  • انواع دیوار های پوششی ساختمان
  • انواع دیوار ها جداکننده ساختمان
  • انواع مدل های سقف دکوراتیو آشپزخانه
  • انواع مدل های سقف دکوراتیو هال
  • انواع مدل های سقف دکوراتیو اتاق خواب
  • انواع مدل های سقف دکوراتیو پذیرایی
  • بازسازی سقف 
  • بازسازی دیوار 
  • انواع سقف مشبک برای دفاتر و اداره ها
  • بازسازی سقف ادارات و شرکت ها با تایل
  • تقسیم بندی سالن های بزرگ به اتاق های مجزا برای شرکت ها و ادارات

همچنین کی پلاس برای آشنایی بیشتر مخاطبان با موقعیت های استفاده از ساختار های دیوار، نرم افزار آنلاین خانه مجازی کی پلاس را منتشر کرده است که در آن به عنوان نمونه موقعیت های کاربرد محصولات و ساختار های کی پلاس در یک پروژه مسکونی  به خوبی به تصویر درآمده و با توضیحات مناسب معرفی شده اند. با این نرم افزار میتوانید شناخت مناسبی از تنوع و جانمایی ساختار ها در محیط های مختلف بدست آورید.